dit is het team van beingbrand

Astrid Peters

Eigenaar & branding specialist

meer over Astrid

In 2015 gebeurden er in rap tempo een aantal dingen in mijn leven. Als een soort wake-up call besefte ik mij weer: het leven is kort en als je dromen hebt dan moet je die waarmaken. Ik wilde niets liever dan zelfstandig aan de slag gaan als branding expert. Ondernemers helpen, brainstormen, creatieve concepten bedenken en van niets iets maken. Dus dat ben ik gaan doen!

Merken succesvol maken

Van origine ben ik communicatie adviseur, maar ik wilde veel meer dan dat. Ik vulde mijn studie aan met grafisch vormgeven en copywriting. In de jaren dat ik werkte als marketing communicatie specialist ben ik mij steeds meer gaan specialiseren in branding. Ik vind het waanzinnig interessant om te zien wat mensen (intrinsiek) motiveert. Want wat maakt een merk succesvol? De mensen! Zowel de ondernemers en medewerkers achter het merk, als de klanten die fan worden.

Echte verhalen, geen blabla

In 2015 ben ik gestart met Beingbrand. Ik wilde het verschil gaan maken voor ondernemers door ze te helpen zichtbaar te worden voor hun klanten, maar dan zonder marketingtrucjes en blabla. Ik geloof in de kracht van echte verhalen. Ik ben ervan overtuigd dat als je echt laat zien wie je bent (als persoon of als bedrijf) en jouw ‘verhaal’ naar waarheid vertelt in passende vormgeving en teksten, je meer mensen weet te bereiken en aan jouw merk kunt binden. Zoals onze naam al aangeeft: be your brand, wees je merk, doe niet alsof.

Geweldige opdrachten

Inmiddels zijn we werkzaam voor verschillende kleine en grote bedrijven. Van merkidentiteit tot strategie, van logo ontwerp tot bedrijfsfilm (en zelfs een escaperoom). Ik ben dankbaar voor de bijzondere ontmoetingen, de onvergetelijke verhalen en de geweldige opdrachten die we krijgen. Vooral het werken voor ondernemers en organisaties die iets bijzonders doen voor de maatschappij laten mijn bloed sneller stromen. Want als jij een droom of passie hebt waarmee je de wereld een stukje mooier of beter maakt, verdien je het om gezien te worden!

Amber Franke

Grafisch vormgever & content creator
amber@beingbrand.nl
06 23217956

meer over Amber

Wat heb ik niet gedaan? Zou je mij beter kunnen vragen. Na mijn studie Mediavormgeven aan het Grafisch Lyceum Rotterdam ben ik eigenlijk alles gaan doen wat precies niets met mijn opleiding te maken had. Van horecawerk tot vastgoedfotografie. Maar dat alles heeft me wel inzichten gegeven en heeft me gebracht waar ik nu ben.

Maar waar ben ik dan nu?

Nu ben ik op het punt gekomen dat ik erachter ben dat ik wil creëren. Van niets, iets maken. Of juist een nieuwe draai geven bestaande dingen. Dit kan variëren van branding tot fysieke producten. Zolang er een passende sfeer met verschillende uitingen gemaakt moet worden: I’m in! Dus kortom: een creatieve duizendpoot met een overvloed aan ideeën.

Mijn rots in de Beingbranding

Beingbrand is precies op het goede moment op mijn pad gekomen. Het gevoel dat mijn ideeën en vormgeving nu concreet tot zijn recht kunnen komen voor jou voelt goed. Ik kijk enorm veel uit om al mijn creativiteit en passie binnen Beingbrand tot leven te laten komen. Om vervolgens samen iets moois neer te zetten, daar krijg ik heel veel energie van.

Match made in heaven

Voor het eerst heb ik het gevoel alsof er tussen mijn werk en privé geen Grand Canyon ligt. Vormgeven en ideeën bedenken past zo goed bij mij als persoon waardoor ik op een natuurlijke manier te werk kan gaan.

Dus wie weet zitten zien wij elkaar binnenkort om aan de slag te gaan met jouw branding!

Bonnie Hop

Grafisch vormgever & (SEO) copywriter  bonnie@beingbrand.nl
06 13347285

meer over Bonnie

Alles wat ik ontwerp, ontwerp ik voor iemand. Van een nieuwsbrief tot een porseleinen vaas: het ontwerp draait om de uiteindelijke lezer, kijker of gebruiker. Hoe lees je deze tekst? Wat zie je? En vooral: wat wil ík je laten zien? De gebruiker leidt mij door mijn ontwerp.

Verhalen vertalen

Ik word enthousiast van verhalen. Ik heb een brede opleiding gevolgd tot productontwerper en tijdens deze studie veel in opdracht gewerkt. Ik haal mijn inspiratie uit het unieke verhaal van mijn opdrachtgever. Dit verhaal schrijf ik op en vertaal ik naar beeld. Of naar een stoel, lamp, installatie…

Complete plaatje

Om een verhaal goed te kunnen vertellen, heb je soms meer nodig dan alleen beeld. Naast grafisch- en productontwerp, ben ik me gaan verdiepen in creatief en commercieel schrijven. Hierdoor kan ik nog meer naar het ‘product’ als geheel kijken.

Bonnie x Beingbrand

Als vormgever en copywriter bij Beingbrand wil ik jou graag leren kennen. Wie je bent, wat je wilt vertellen en vooral: aan wie. Ik help je graag om jouw gebruiker te bereiken en laat je zien hoe we dat zo mooi, slim en leuk mogelijk kunnen doen!

…en wat is jouw verhaal?

Iedere onderneming heeft een verhaal. Een bestaansrecht. Waarom is jouw bedrijf ooit ontstaan? Wat wil je ermee bereiken? Jouw (merk)verhaal is het fundament van jouw bedrijf. Het bepaalt je positionering, je strategie én de branding van je merk. Ook laat het je klant zien én voelen wie je bent als persoon of als bedrijf, het maakt je bedrijf puur en geloofwaardig. 

Wil jij een ijzersterk merkverhaal echt bij jou past? Plan dan een kennismaking in!