jouw merkidentiteit is de basis van je bedrijf

de kracht van een duidelijke merkidentiteit

Om succesvol te zijn, moet je je onderscheiden in de markt en opvallen bij je doelgroep. Dat doe je door duidelijk te laten zien wat je doet, waarom en voor wie. In een brandingsessie gaan we samen op zoek naar wat jouw bedrijf uniek maakt en waarom dit waardevol is voor de klant. Met als resultaat een concrete merkidentiteit waarmee je direct aan de slag kan.

zo maken we samen jouw merkidentiteit

1 // Voorbereiding
Je ontvangt van ons een document met vragen wat je digitaal kunt invullen.

2 // Brandingsessie
Tijdens de brandingsessie van 2 uur gaan we in op jouw merkverhaal, merkwaarden en maken we jouw toegevoegde waarde zo concreet mogelijk.

3 // Creatief concept
Na de sessie werken wij het creatieve concept uit en schrijven we jouw merkverhaal. Hier nemen we gemiddeld 2 weken de tijd voor.

4 // Presentatie
Tijdens de presentatie nemen we je mee door je eigen merkidentiteit en kun je feedback geven. Ook bespreken we eventuele vervolgstappen, voor jou of voor ons.

5 // Merkidentiteit
Na het verwerken van de feedback sturen we je de merkidentiteit in .pdf naar je toe. Je hebt nu de basis van je bedrijf op papier staan en je kunt er direct mee aan de slag. Bijvoorbeeld met het bepalen van je aanbod of het schrijven van teksten.

Weet je niet precies wat jouw toegevoegde waarde is of hoe je deze zichtbaar kunt maken aan je klanten? Dan biedt een brandingsessie de oplossing.

de investering is €1500 en dit levert het je op →

+ Jouw toegevoegde waarde
Je weet precies wat jouw unieke toegevoegde waarde is voor de klant en hoe je dit kunt overbrengen.

+ Inzicht en focus
Je hebt een document in handen dat inzicht en focus geeft in je onderneming.

+ Heldere positionering
Je weet nu hoe je je bedrijf gaat positioneren in de markt en hoe je je bedrijf kunt pitchen.

+ Duidelijke richting
Met je merkidentiteit als basis is het makkelijker om keuzes te maken voor de toekomst, denk aan investeringen, communicatiemiddelen, marketing en strategische keuzes.

+ Inspiratie
Je hebt veel inspiratie opgedaan tijdens de sessie en kun direct aan de slag met je zichtbaarheid.

dit staat er in jouw merkidentiteit

De merkidentiteit is de basis van jouw bedrijf, het fundament waarop je kunt gaan bouwen. In dit document staan jouw:

merkverhaal → een verhaal dat onthouden wordt
merkboodschap → korte en krachtige pitch
kernwaarden → datgene waar je voor staat
merk archetype → jouw merk persoonlijkheid
jouw klant → wat je klant belangrijk vindt
klantbeloftes → dat wat je wil én kunt beloven
mood board → hoe je merk eruit ziet en voelt