Wij zijn van Beingbrand

Astrid Peters
Merkstrateeg & brand designer

Sophie van Werven
Merkstrateeg & projectmanager

Anne Griffioen
Vormgever & websitebouwer
Brand it like a human being
Beingbrand is in 2015 ontstaan vanuit het idee: be your brand. Oftewel: doe jezelf niet anders voor, wees wie je bent, daar ligt je kracht. Juist door trouw te blijven aan jezelf maak je het verschil in een wereld vol merken.
“Branding is het verhaal wat jouw merk vertelt. Laat het een verhaal zijn dat onthouden wordt.”
Echte verhalen vertellen
Bij Beingbrand willen niet alleen dat mooie plaatje maken, maar zijn we echt geïnteresseerd in de mens(en) achter het merk. Wij willen echte verhalen vertellen, in de puurste vorm. (Op)recht vanuit het hart, want dat raakt mensen echt.
Verhalen zijn de basis van verbinding
Al sinds het begin van de mensheid is het de basis van verbinding: verhalen. Verhalen activeren onze spiegelneuronen: ons brein wordt dan actief op precies dezelfde manier als wanneer je het zelf meemaakt. Hierdoor zijn verhalen makkelijker te onthouden. Ze hebben de kracht om mensen iets te laten voelen en ervaren. Het kan ze motiveren, in beweging brengen of zelfs laten stoppen. Verhalen doen iets met ons. En branding is niets anders dan het verhaal dat jouw merk vertelt. In woorden, beelden en gedrag.
De essentie vangen van jouw merk
Maar hoe ontdek je jouw verhaal? En… hoe breng je het vervolgens onder woorden? Het mooie is: het is er al. Het zit al diep geworteld in het bestaansrecht van jouw bedrijf. Met behulp van onze branding methode (en bullshit radar🔍) weten we de essentie te vangen van jouw merk. Op basis hiervan maken we een merkidentiteit die raakt en een visuele identiteit die écht bij jouw merk past.
Gedreven vanuit passie
We werken samen met zowel starters als grote organisaties, in de meest uiteenlopende branches. Maar er is één ding wat ze altijd gemeen hebben: ze worden gedreven door passie. En één ding is zeker: wij stoppen er net zo veel passie in als jij.
En wat is jouw verhaal?
Iedere onderneming heeft een verhaal. Een bestaansrecht. Waarom is jouw bedrijf ooit ontstaan? Wat wil je ermee bereiken? Jouw (merk)verhaal is het fundament van jouw bedrijf. Het bepaalt je positionering, je strategie én de branding van je merk. Ook laat het je klant zien én voelen wie je bent als persoon of als bedrijf, het maakt je bedrijf puur en geloofwaardig.
Wil jij een ijzersterk merkverhaal echt bij jou past? Plan dan een kennismaking in!

